torsdag 20. oktober 2011

Torsdagkveld og levende lys...

I dag når jeg sto å ryddet bort etter middagen, fikk jeg en finfin ide.
Det er ikke hver dag kreativiteten blomstrer av å gnu vekk etikketen på en fiskebollboks.
Men i dag skjedde det, og du.. Jeg er faktisk strålende fornøyd med resultatet.
Hva det er for dere se i morgen, for min bestevenn; Nikon D40, han står nemmelig i laderen.

Er ikke helt i form i kveld.
Hoster som om kolsen skulle ha tatt meg (gud forby),
og feberen er borte å sniffer på meg..
Håper det blir med det...
Kvelden går derfor med til agurk/gulerot og dip, kjæreste, dyne


og episoder av Dexter og Ghostwhisperer.



Q:Har du sett noen av delene? Følger du med på noen serie?


Ha en strålende Torsdag alle søøte. <3

6 kommentarer:

  1. Håper du slipper unna influensaen! Den plaga meg i 14 dager :x

    Har ikke sett noen av de, men har hørt av Dexter skal være bra! Nå er det ikke så mye jeg følger med på, men venter veldig på frusterte fruer :D
    Kos deg masse i kveld :)

    SvarSlett
  2. Åå gleder meg til å se !!:)
    Håper du ikkje blir sjuk <3

    Eg følger med på mangen serier :) Glee, Vampire Diaries, One Tree Hill, Fruene, Grays,Hotel Cæsar, Unge mødre osv osv :) Heheh..
    Ikkje Dexter, men kan av og til se Ghostwisper:)
    Ha en nydelig kveld vennen <3
    Kleeem

    SvarSlett
  3. Uff,håper du fort blir i bedre form...Masse god bedring:)
    Gleder meg til å se hva du har laget:)
    Har sett på begge to,men følger ikke med.. Glemmer alltid når ting er jeg:( Så Frustrerte Fruer er vel det eneste jeg har fulgt fast med på,venter bare på at det skal begynne igjen...
    Jo også har jeg fulgt med på prison break og 24 da:)
    Ha en fin kveld, søte deg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en god bedring og koos deg masse ikveld!

    Fabelaktig torsdag til deg!
    Ikveld skal jeg bare passe på sofaen og kose meg med mannen. For neste uke er det fram med kofferten og ut på reise igjen.

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Forandring fryder garantert:))Lys sofa er garantert en favoritt her i huset:)
    Elsker den lampen også,nesten så jeg vurderer og kjøpe en til:D
    Ønsker deg god bedring,og en flott helg:)
    Klem Anette:)

    SvarSlett
  6. Jeg får ikke til å sei bildet!! :/
    Ønsker deg riktig god bedring :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)