mandag 3. oktober 2011

Say hello to my little friend..

Go morgen alle søte.

Allerede i dag kan jeg vise dere gårsdagens design.
Si hallo til Uglefamilien:


Jeg er nok ikke den eneste i dette langstrakte land som har
lagt min elsk på søte ugler. Derfor laget jeg disse.
De bor rundt omkring på barnerommet hos oss, og Storm elsker de.
De har fått navn som Ulrik og Ulla, Ulrik er grønn og Ulla har hjerter.
Sist nevnte er favoritten til eldstemann
.

Disse herlige små finner du nå i
nettbutikken under Tekstil.
Kan brukes både til dekorasjon og lek.

Minner også om Giveawayen!

Ha en flott dag.
Varme hilsner fra Musefletta i Ugleburet :)

11 kommentarer:

  1. Så søte :) Eg er ikkje noe ugle elsker, men alt kan læres ;) Hehe..
    Takk for kommentar :)
    Kunne tenkt meg sånne hyller eg også, kor får en det kjøpt? Smart Smart ;)
    Ha en fin dag vennen <3

    SvarSlett
  2. Kjempe søte:) Så flink du er:) Skulle ønske at Aleksander var litt mindre jeg,for han er jo bare opptatt av fotball han..
    Håper du har en fin mandag:)
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Så kule og søte de var på samme tid ;) Du er så kreativ og flink!

    Fabelaktig start på uken til deg, her er det Oslo - Bergen - Oslo - Køben - Oslo før bloggtreffet, så det er mer en nok å henge fingrene i :)

    Maiaklem

    SvarSlett
  4. Så søte da :) Ugler er kult, størstemann her har masse ugleklær :)

    SvarSlett
  5. Hei sååå utrolig søte de var=)

    Jeg gleder meg masse til å få hus og mere plass. Men å gå fra en nyoppusset leilighet til noe som ikke ser ut som noe egentlig er en utfording=)

    Men utfordring liker vi=)

    Ha en super tirsdag=)

    SvarSlett
  6. Kjempesøte Ugler :) må få se de live neste gang vi treffes hos deg ;)
    Ha en kjempefin dag
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  7. Hei søte deg:)
    Bare innom for ¨å ønske deg en super lørdag:)
    Klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)