tirsdag 25. oktober 2011

20 Kjappe..

Jeg blogger ikke så masse om meg,
og hvem jeg er...
Itillegg har det kommet en del nye lesere, det setter jeg omåtelig stor pris på.
Jeg elsker å lese kommentarene fra dere :)
Derfor tenkte jeg at jeg skulle dra 20 kjappe.. så dere kan bli
litt bedre kjent med meg...

  1. Jeg heter Cathrine Angelica, som eneste registrerte med det navnet i vårt lille land.
  2. Jeg fikk mitt første barn siste året på vgd, og fullførte med ett kolikkbarn på armen :)
  3. Jeg er politisk intr. Hårfargen min vitner om hvilket parti jeg følger.
  4. Jeg elsker bøker og poetri, samfunnsromaner er favoritten.
  5. Jeg er veldig intr. i norrønmytologi, mine barns navn er tatt derfra.
  6. Jeg har en sengetøyfetisj til sambis forargelse, har sikkert 20 sett..
  7. Jeg er en rocker, men hjemmet mitt er hvitt og fyllt av engler og dill.
  8. Jeg har 5 tatooveringer, og planlegger to til.
  9. Jeg hater å rydde, men hater enda mer rot. Så derfor rydder jeg.. Ofte.
  10. Mitt favoritt reisemål er Gambia, kan reise dit igjen og igjen.
  11. Jeg flyttet til Sverige sommeren jeg fylte 16, men kom hjem da Storm ble født.
  12. Jeg er veldig intr. og glad i vin, da spesielt rød. Fra Italia.
  13. Jeg har lagrede handlekurver på 15nettbutikker. Itilfelle jeg skulle vinne i lotto ;)
  14. Jeg har mange drømmer, men er lykkelig med tilverelsen.
  15. Det eneste jeg har fulgt med PÅ tv de siste 3årene er paradise hotell (uups..)
  16. Jeg scrapper, og har vært medlem av en del designteam. Scrappebloggen min støver ned ett sted i blogglandia..
  17. Jeg har ikke førerkort, men i indre Hedmark kan jeg love det står høyt på ønskelisten.
  18. Jeg har en medfødt hjertefeil.
  19. Interiør er min store lidenskap, og jeg har alltid masse planer...
  20. Jeg har flyttet 17ganger siden jeg fylte 16..
Der fikk dere rotete og nedskriblet noen fakta om meg.
Nå venter jeg på at min audiofile samboer skal komme inn fra studioet sitt så
det kan bli litt Ghostwhisperer i dag også :)

Ha en flott kveld alle flotte!

3 kommentarer:

  1. Gøy å lese noen fakta om deg:) Ser at vi har noen "likheter"...Morsomt:) Tusen takk for koselig kommentar fra deg,som alltid:)
    Håper du koser deg i kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlig! Me like! Du er fabelaktig!

    Fabelaktig kveld til deg!
    Jeg har jobbet i ett siden jeg kom frem i Trondheim... litt sliten, men jeg har fått fri fra torsdag - så jeg skal nyte en langweekend.

    Klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)