lørdag 1. oktober 2011

Its Sunday, I'm in love..

God morgen.

Jeg bare elsker bare søndager, gjør ikke du?
Lange late søndager der vi bare er sammen.
Og søndagsfrokosten da, for all del. Beste måtidet på hele uken <3

Snart er maten servert.
Så da gjelder det å dra opp gubben, nemmelig hans tur til å
sove lenge i dag. Vi bytter på.
Jeg har allerede begynt å produsere noe nytt til Museflettas skatter.
Noe som jeg tror blir bra. Dere får nok se i begynnelsen av uken kan jeg tenke meg.
Ett lite hint; Passer finfint på barnerommet.

Bare ett lite vink og ønsker om en kjempe fin søndag.
Så bloggen vi i kveld <3

3 kommentarer:

  1. Søndager er såå deilige!

    Fabelaktig søndag til deg og dine!
    Koose deg og lad opp batteriene skikkelig :)

    smil og klem

    SvarSlett
  2. Håper søndagen din har vært fortryllende.
    Og produktiv?
    :)

    SvarSlett
  3. Søndager er herlig:)
    Håper du har kost deg masse i dag:) Gleder meg til å e hva du har laget :)
    Ha en fortsatt fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)