onsdag 26. oktober 2011

Ett vakkert lite hus.

Ett søtt lite hus en mil utenfor byen.
Dog sentralt i byggda med gåavstand til både skole,barnehage og butikk.
Det er så vakkert dette lille huset. Det trenger bare litt kjærlighet. Og litt god smak.
Hvert minutt jeg har til overs titter jeg på det. Planlegger, ser på tapter og farger.
Møblerer det inne hodet mitt, og nyter av dets potentsiale.
Det lille vakre huset er dessuten billig, noen 100 000 under millionen for å være eksakt.

Jeg redigerer dette innlegget da jeg høres ut som en sutrekjerring og det var
ikke poenget med innlegget. Poenget var ganske enkelt at jeg har funnet ett nydelig lite hus, som jeg fantaserer om å kjøpe..:) Og at jeg kanskje flytter litt for ofte..

God natt kjære blogglandia <3

5 kommentarer:

  1. Hei søte deg:)
    Høres ut som en koselig hus:) Leste det før du redigerte det,og synes ikke du klagde..Leste det på tlf,så orket bare ikke å kommentere,det er så mye letter med data...
    Kom på nå at jeg har glemt å sende oppskriften,skal gjøre det i dag jeg...
    Håper du har en fin torsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Håper du får muligheten til å kjøpe drømmehuset ditt en dag :) Leste ikke før du redigerte innlegget.

    Ha en fin torsdag :) Klem

    SvarSlett
  3. Da er mail sendt:) Takk for oppmuntrende ord på mitt klageinnlegg:)
    Kos deg i kveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. Drømmer må man ha.
    Og planer.
    Tror det kalles fantasi..?
    ;)

    SvarSlett
  5. Så herlig! Jeg har ikke fått lest det før du redigerte det :)

    Drømmer kan bli virkelig vet du. Noen ganger skjer selvoppfyllende profetier!

    Takk for alltid så søte og hyggelige kommentarer inne hos meg:)

    Fabelaktig helg til deg og dine! Koos deg masse! Her skal ikke jeg løfte en finger før jeg må. Helgen skal kun brukes til avslapning, mann og hund.

    Maiaklem

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)