mandag 31. oktober 2011

Halloween?

Da er det lille monstre mitt blitt stor nok for slik også.
Største avdelingen i barnehagen hadde fest i dag..
Storm ville være Rocke-pus.. Jepp, gutten har katt på hjernen..
Så da ble han malt som han i Kiss, svarte klær, ører og hale..
Gutten var strålende fornøyd.. Men tok mamma bilde?? Nei.. Disse surrete/stressende
dagene. Jeg skal bli flinkere med kamera igjen.. Jeg lover.

For å veie opp for mitt dårlig mor som aldri tar bilde rykte.
Så bakte jeg Monstermuffins i går kveld. Grove bananmuffins. Knall blå. Med oransje
topping. Har selvfølgelig ikke bilde av disse heller. Men de ble veldig godt mottat.
Helt sant.

Jeg vil egentlig blogge mer om interiør.. Det er der hjertet mitt ligger.
(Okei.. nå hørtes det ut som jeg ikke har hjertet mitt hos barna.. Men har jeg.. Gubben har en liten del han også..).
Men jeg lider litt av høstsyke.. Blir en smule giddasløs.. Spesielt når jeg ikke gjør noe annet enn å løpe og vaske og dille.. Men før runden er ferdig ser det like flott ut bak meg..
Dere skjønner yngste trollet her i huset.. Han er en håndfull.. Han er ovenpå, inni, under,og utenpå.. Idag har jeg støvsugd 5 ganger.. og vi har vært borte halve dagen.

Han må ha disse genene etter sin far.
Jeg er tross alt perfekt. Og har alltid tatt ett nei for ett nei.

Velvel.. jeg legger meg i badekaret med ett glass vin mens ungene ser barnetv.
Eller ikke, i manko på både badekar, og vin.. Så får jeg vel heller fortsette på min evigevarende rundvask.. Eller kanskje jeg skal bli med og rote i stedet? Vi får se..

Ha en strålende Mandag, for det er vel mandag?
Surrete og ironisk klem fra Musefletta

3 kommentarer:

  1. Hehe..herlig innlegg som fikk meg til å først smile og så le:) Kos dere masse i dag,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Du skriver så hysterisk morsomt :) hihI!

    fabelaktig start på uken til deg!
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Bra innlegg :) Kjedelig at du ikke fikk tatt bilde av Rocke-pusen din da - Det hadde vært gøy å se ;) Avslapping i badekaret med et glass vin hørtes heeerlig ut :) Ha en fin uke :)

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)