lørdag 31. desember 2011

Året 2011

Da har plutselig dagen kommet.
Den siste i 2011.
Jeg vet ikke med dere, men dette året har bare flydd avgårde..

Året 2011 har inneholdt:
- Storm ble fire år.
-Verdens fineste trym kom til oss og vi ble en familie på fire.
-Vi har flyttet inn i hus, noe som ikke har gjort interiørintr. mindre.
-Vi har vært på Iron Maiden konsert.
-Vi har opplevd Norges største tragedie i etterkrigstid.
-Jeg gjennoppdaget bloggen, og har blitt "kjent" med mange herlige damer.
-Som alltid har vi hatt huset fylt av de vi elsker, til middag, tv-spill, poker og fest :)
-Vi har både kjøpt og solgt bilen.. Enda ikke funnet en ny vi vil ha.
-Sydentur for neste år er bestilt.
-Ikke minst, vi er så heldige at vi kan glede oss over livet. Og 2012 har nok mye å komme med :)



Mamsen og en kamerat nyttår 09/10

Nå skal jeg svinge kosten. Igjen.
Dekke på, igjen. Og lage mat... Igjen. Jeg gleder meg til å dele nyttårsaften med mine elskede venner.

Tusen takk for året som har gått.. For alle fine kommentarer, for all god lesning.
Og for at nettopp du er du!

Godt nyttår alle fantastiske!

7 kommentarer:

  1. Takk for året som er gått, musefletta!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår :) Ha en fin kveld og et riktig godt nyttår :)

    Gleder meg til å fortsette bloggingen med deg i 2012 :D Klem

    SvarSlett
  3. God feiring og alt godt i det nye!
    klem

    SvarSlett
  4. Godt Nyttår shnuppa :)
    Må kvelden deres bli kjempe fin !:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Godt nyttår og takk for det gamle:-) Ønsker deg alt godt for 2012.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  6. Godt Nyttår til deg også :)
    Ja, dette året har gått alt for fort.
    Tenk, nå er bebbisene våres snart 1 år!
    Ønsker deg alt godt i 2012.
    klem fra Jeanette

    SvarSlett
  7. Godt nyttår til deg og dine, måtte 2012 bringe lykke,latter og glede:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)