mandag 2. januar 2012

Ambisjoner og drømmer...

Jeg er motstander av nyttårsforsetter.. Er de ikke bare skapt for å faile?
Det er de i hvertfall i mitt tilfelle :)

Men jeg har fortsatt ambisjoner og ønsker for det nye året..
Jeg er en drømmer.. Nå vil jeg ha realitet.

-Livsstil forandring..Jeg vil bli aktiv og tilfreds.
- Vi fantaserer om skolebenken, og skal søke oss inn på universitetet.
-Flytting høres også med skolesøking, blir det svensker av oss alle i 2012?
- Jeg skal ringe vennene mine oftere. De er få, men veldig veldig gode.
- Ungene mine skal alltid bli sett, de er ikke mindre verdt enn oss voksne.
- Bikinien min er litt liten, og den skal passe når vi skal til Bulgaria i august.
- Jeg skal fortsette å skrive. Jeg skal kjempe for det jeg tror på.


2012 er året vi skal forandre verden?
Kanskje ikke?
Men ved å forandre litt ved oss selv, kan jorden vår bli bedre for alle.

Gleder meg til å blogge med alle dere dette året.
Ambisjonene bruser!

Klem :D

4 kommentarer:

  1. Spennende ting da :D
    Ingen nyttårsforsetter her heller, går heller for en slik vri som du gjør :)

    Gleder meg til å blogge videre med deg i 2012 :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg har heller ingen nyttårsforsetter, de blir ikke gjennomført allikevel..Men har noen ambisjoner og drømmer som deg..
    Spennede ting du har på din liste<3
    Så utrolig fine øyne, er det dine?
    Håper du har en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Spennende fortsetter!

    Fineste tirsdag, vakre!
    klem

    SvarSlett
  4. Flott innlegg. Lykke til i 2012. Godt nytt år!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)