fredag 16. desember 2011

Helg..

Titter innom for å ønske dere en herlig førjulshelg.
Andreas jobber hele helgen, og hver natt og dag frem til jul.
Så her må mor og ungene klare seg selv =)
I helgen skal vi lage litt nisser til julegaver samt pynte pepperkakehus.
Etterlengtet av Storm :)

I kveld er det Idolfinale.. Noe jeg må få med meg..
Selv om jeg fremdeles er ordentlig sur for at Fredrik gitt ut. Har ikke fulgt med like mye siden.
Hvordan kan man ikke stemme på en musiker?
Vel.. Det er idol. Og der er det ikke plass for mye utenfor boksen.
Jeg håper han får platekontrakt. Jeg gleder meg til å kjøpe skiva.

Så det er min plan i kveld.. Sammen med ett lite glass rødvin.
I den forbinelse må jeg nesten vise frem den nye magneten min.. Synes den var kul :)


Håper dere får en flott helg alle sammen :)

3 kommentarer:

  1. Her blir det også litt vin ikveld..
    ..faktisk!

    :)
    God helg

    SvarSlett
  2. Ha en fin kveld og kos deg med vin :)
    Kul magnet :D

    Klem

    SvarSlett
  3. Stilig magnet:)
    Håper du har en fin kveld med vin og idol<3
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)