søndag 18. desember 2011

Hvem er du...NÅ?

Jeg er lykkelig.
Til tross for at tanker som; "jeg skulle vært tynnere, det skulle vært renere, jeg brude ha.. og litt mer penger hadde vært..." Så er jeg lykkelig.

Min surrete samboer er hjertet mitt.
Han får tåle så mamgt han stakkars.. Likevel elsker han meg like mye.
Han kom inn i livet vårt og har vært en pappa for Storm hele veien.
Det er ingen annen for Storm, og det er ingen annen for meg eller Trym heller.
Biologisk er ikke alltid det beste.

Vi har tak over hodet, og mulighet til å ha en sunn middag på bordet hver dag.
Vi har pakker under juletreet.
Det er mange som ikke har muligheten til noen av delene. Hjertet mitt blør for disse.
Igår pakket jeg og Storegull inn 8 bøker vi skal til frelsesarmen med etter barnehagen.
Han gleder seg.

Nå er jeg lykkelig.
Jeg har tid, jeg har det jeg trenger, og jeg har familie og venner som alltid er der :)
Og apropo kommer min bestevenninne på kaffe i dag.
Som jeg gleder meg! Hun er den fineste jeg vet. 23år har vi vært venninner nå.
Det er price-less <3

Slik..Nå har jeg vel fått ut litt funderinger for en stund =)
Ikveld skal dere kanskje få se julehjemmet mitt.. Om jeg rekker.
Tid er tross alt mangelvare ;)

Ha en super flott mandag <3

3 kommentarer:

  1. Tid er ikke noe man får, det er noe man må ta.
    :)
    (og det biologiske er ikke alltid det beste, det vet jeg. )

    SvarSlett
  2. Fabelaktig innlegg :) Til å bli glad av!

    Herlig!

    Ønsker deg en fabelaktig uke, jeg håper du får tid til å kose og nyte. Jeg skal bare jobbe til og med onsdag og da er det friii! JUBI!

    Vi blogges, kjære!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig innlegg:) Ble glad av å lese det..og jeg er helt sikker på at lykken din er velfortjent:) Enig med deg i at det biologiske ikke alltid er det beste... Kjenner veldig godt til det.. Familie er ikke nødvendigvis den man er født inn i, men den man skaper rundt de man er gad i <3
    Håper du har en fin start på den nye uken, søte deg:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)