fredag 9. desember 2011

Puh...

Halloen søte damer:)

Dataen er endelig god som ny..
Vel nesten i hvertfall..

Imellom tiden rakk jeg å dra på meg mycoplasma også, så overskuddet til
bloggen var det litt manko på. Min kjære samboer jobber nemmelig natt og dag.
Ungene krever sitt, og det gjør julen også :)
Og med en mamma på pencelin.. Så vel..

I skrivende stund gleder jeg meg over å være i litt bedre form.
D.D.E synger julekveldsvisa i bakgrunnen mens jeg gleder meg til å ta turen
inn i bloggen din igjen.

Det er noe av det vakre med julen..
Smågleder.

Vi sees der <3


6 kommentarer:

  1. Hei:)
    Godt å høre at formen din er litt bedre..Masse god bedring:)
    God helg,søte deg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. God bedring!
    Ha ein fin fredag, klem Helene

    SvarSlett
  3. God bedring :)
    Håper du får en fin fredag og en god helg :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake, du har vært savnet :)

    Herlig fredag til deg, min skjønne!
    Stor klem
    Nala sender suss

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)