lørdag 7. mai 2011

Loppis-shoppis.

I ære av at juni bringer flytt. Og derav enda mer plass til det min kjære sambis kaller ræl.
Så har jeg trålet loppis i dag. Det startet i går, så var nok litt utplukket.
Men jeg fikk likevel med meg noen skatter.



Denne skal jeg ha fine blomster i på verandaen i sommer :)



Og denne flotte hylla skal på plass på det nye kjøkknet mitt.
Den skal pusses og males i morgen, og fylles med mye snadder i
vårt nye hjem :)


Jeg elsker lys, lykter,staker.. Kan aldri få nok av de..


Glassflasker og krukker er heller aldri feil, disse skal få plass på den nykjøpte kjøkkenhylla=)



Se på disse über søte uglene da? De måtte i allefall få være med meg hjem.
Jeg elsker!



Fløtemugge og sukkerkopp..
Det eide jeg faktisk ikke fra før.. helt utrolig.


Og denne flotte saken.. Den er ca 30-40cm høy.
Vuderer å fylle den med en tørket blomsterbukkett.
Hva tror dere?
Og kan dere tro Alle disse finingene ble mine for den nette sum av 100kr?
Jeg elsker loppis!


Dessuten blir denne spisestuen min på onsdag. Da skal min kjære far kjøre meg og en tilhenger
inn til tigerstaden. Skal trekke om setene. Er stor fornøyd. Den kostet jo slik og ingenting.

Og av min mor fikk jeg ett gammelt 50talls kaffeservise etter min oldemor.
Det er bare så nydelig. Det skal jeg vise dere i morgen.

God natt søtiser <3

7 kommentarer:

  1. Så mye lekkert! Fløtemuggen og sukkerkoppen var kjempestilig, og kjøkkenhyllen var perfekt!

    Ha en strålende søndag!
    *klemmer*

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så mye fint du har funnet på loppa :-) De uglene var bare herlige!

    Ønsker deg en nydelig søndag videre!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei søte deg:)
    så mye fnt du har funnet på loppis,og sååå billig da.. Da er det jo enda mer gøy.)
    SÅ fin spisestue dere skal få dere:) Ha en nydelig søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Sv: Ja, var en del jobb med campingvognen, men det var veldig verdt det :) I morgen er det avreise - blir spennende!

    SvarSlett
  5. Hei :)

    Tusen takk for koselig kommentar hos meg ♥

    Så utrolig masse snadder du hadde funnet på loppis da !

    Ha en riktig godnatt ♥

    Klem Henriette

    SvarSlett
  6. Eeeelsker loppemarked, men du må ha vært på et ekstra billig ett. Såå mye fint for 100 kr?! Blomster høres fint ut i den boksen ;)
    Åå, såå fin spisestue. Misunner dere sånn denne flyttingen.
    Stor klem

    SvarSlett
  7. Ååå så mye fint du fant deg !:) Heldiggriiis :):)

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)