søndag 15. mai 2011

Det fine serviset..

Jeg lovte jo dere for vel og lenge siden at jeg skulle vise frem
det fine serviset jeg fikk av mamma, etter min oldemor.
Men dere vet, tiden flyr. Har masse baller i luften om dagen i tillegg til flytting.
Og jeg gleder meg til å fortelle dere alle om hva det gjelder =)

Her kommer det iallefall:







Er det ikke søtt?
Det er asjetter til også, like som skålene.. :)

Blir forøvrig veldig glad om dere skriver litt ønsker og tanker i innlegget under.
Mulig noen har gjort det også?
Men jeg rakk iaf ikke se det før blogger krånglet til ;)

Ha en strålende søndag videre :)

9 kommentarer:

  1. Det var utrolig fint, så heldig du er at mammaen din har tatt så fint vare på det!:)
    Klemme mammaen til Emil

    SvarSlett
  2. Det var veldig fint!
    :)

    Tekst til hva?!?
    (tror jeg har gått glipp av noe her)

    SvarSlett
  3. Ååå det var helt nydelig:) Så heldig du er:)
    Ha en fiin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for en koselig kommentar inne hos meg!

    For et utrolig nydelig servise!!! Åhh.. sånt skulle jeg gjerne hatt! Heldiggris! :)

    Ha en fin dag.

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  5. Kjempe nydelig service!:)

    Nå har jo ikke eg lest hele bloggen din og vet hva du allerede har skrevet, men liker å lese personlige innlegg, så jeg føler jeg blir ordentlig kjent med deg:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Det var jo bare nydelig !:):)Eg er og veldig glad i personlige,hverdagslike innlegg :) Men gjerne interiør og :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Sååå fint! Enda finere blir det jo, når det er arvegods... Herlig!


    Ønsker deg en fin 17. mai!
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei.Gratulerer med dagen!kan tenke meg dere har hatt en fin feiring:)Nydelig arve servise,så søtt!takk for koselig kommentar:)go klem

    SvarSlett
  9. Så utrolig søtt servise! Sånt liker jeg! Mamma har noe liknende stående på hytta, spørs om jeg ikke får mase meg til det...tihi!

    Ha en fortsatt fin søndagskveld! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)