søndag 5. februar 2012

Fabelaktig!


I går var endelig kvelden kommet for Fabelaktig aften på Eva Solos showroom.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg var veldig nervøs, og at det hele var litt overveldene.
Men da vi alle satte oss ned rundt de nydelig dekkede bordene fløt praten på,
og stemningen var herlig.


Alle jentene(damene) hadde med seg en eller flere retter.
Maten smakte fantastisk, selvom jeg nok ikke fikk smakt på halvparten ;)

Gavebordet er nok noe av det flotteste jeg har sett.
Det var SÅ masse lekkert der.
Og den ene premien var finere enn den andre.
Vi fikk alle hvert vårt lodd så alle fikk premie.
Noen fikk til og med to, deriblandt meg!
Jeg vant en helt nydelig kopp og en gavepose.



Gaveposer fikk vi også..
Eller poser? Bagger!
Og de var tunge som bly!
De inneholdt SÅ masse lekkert.
Fabelaktige Maia, er virkelig fabelaktig.
Og hun er så blid og nydelig som jeg trodde hun skulle være.
All ære til deg! Er dessuten fortsatt über inponert over åssen du sprang rundt på stilettene dine
som om det skulle vært joggesko <3

I alt en rett og slett fabeaktig aften, med mange gode, nye bekjentskaper:)

Og en siste takk til sponsorer:

Vi er heldige!

Bildene har jeg lånt av Maia.

12 kommentarer:

  1. Treffet i går var fabelaktig.. Koste meg kjempe masse..og så mye god mat da.. sukk... Angrer for at jeg ikke spiste flere cupcakes jeg da..hehe..
    Sier det igjen jeg; Var kjempe koselig å hilse på deg i går,søta..
    Håper du har en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Sv:Hehe..jeg passer alltid på å ha plass til dessert,eller jeg tror egentlig jeg har en egen mage til dessert,for jeg fikk i meg mye kaker i går.. hehe..
    Å så bra, håper vi får se sjørøver skipet:)
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Ja det var fabelaktig:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  4. Så fantastisk heldige :D Tenker dere stor koste dere :D

    SvarSlett
  5. Heia! Takk for i går selvom vi satt laaaangt fra hverandre. Ble så glad for de fine Lysene. De var nydelige! :) Tusen takk! Håper vi får treffes ved en annen anledning! Klemmer

    SvarSlett
  6. Hei!

    Koselig å bli kjent med deg.
    Var en kjempefin kveld og jeg
    storkoste meg både med mat, gaver
    og de fabelaktige bloggerne! :)

    Klem Ida

    SvarSlett
  7. Hei, kjempekoselig og treffe deg herlige deg :) Håper bil turen hjem gikk fint for et snøvær, følte jeg kjørte i en snøstorm :) Ja vi var heldige utrolig mye flott og fint vi fikk. Ønsker deg en flott dag Klem fra Tone

    SvarSlett
  8. Så gøy :D Kan tenke meg dere koset dere.. Så mye fint dere har fått :) Maten så kjempegod ut, nam! Tapas er jo bare så godt.

    Ha en fin mandag, snuppa *klem*

    SvarSlett
  9. Hørtes gøy ut!

    Ha ei flott ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Var kjempe koselig å møte deg, også var det som du selv sier, en fabelaktig kveld! :)

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Helt fantastisk! Virkelig koselig å treffe deg på lørdag du var en sprudlende og vakker jente!
    Håper bilturen gikk bra, litt av et vær du kjørte i..
    klem

    SvarSlett
  12. Så heeldige:))
    Dere hadde det nok veldig gøy vil eg tro:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)