fredag 6. januar 2012

Hellu!

Trøttetryner(null kreativitet) + Januarvasking - Julegodis = 0 blogging.

Trym, Trym, Trym!
Vær så snill å sov om natten!

There you got it.

Derfor benytter jeg anledningen til å forbrede dere på pilotteksten.
Den må nemmelig rettskrives, når jeg sitter å virrer er nemmelig det det siste jeg tenker på.
Teksten er ett utdrag fra en evt. bok jeg skriver på fra tid til annen.
Denne spesifikke skrev jeg for ca. 2år siden, og den er begynnelsen.
Samtid/ungdom er katogorien.

Vi blogges <3



3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å lese pilotteksten din..
    God helg til søte deg og dine<3
    Klemklem
    ps..Håper Trym sover hele natten:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å lese!
    Og håper Trym sover hele natten, det er fælt å ikke få den søvnen som en trenger for å fungere skikkelig....

    SvarSlett
  3. Ja, tror jeg forstår hvordan du har det, er litt trøtt i trynet selv, puffener ute.
    Håper du finner tilbake til topp nivå.
    Klem
    Liza

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)