fredag 11. november 2011

Titt-titt..

Hei søte.
Jeg har tatt meg noen dagers bloggpause, og noen dager til
blir det. Ungene skal nemmelig til Sverige i helgen. Til farmor og farfar.
Sånn at vi kan få litt kjærestetid. Vi har ikke hatt noe tid alene på mange månender.

Misslykket fotografering<3

Det blir nok godt med litt tid for seg selv, Trym sover dårlig om dagen også.
Blir blir ganke greit å sove en natt sammenhengende ;)
Men... Trymster har knapt vært borte fra meg.. Og nå skal han helt til Sverige.
Hele helgen!
Storm er enda okei, han er stor nok til å si hva han vil og føler. Og han kjenner jo
helt klart farmor og farfar. Men lillenupp er såå liten, og mammagutt.

Det går sikkert fint?
Dog klumpen i magen blir større og større...
Jeg får gå å pakke.

Ønsker dere en strålende fredag, vi blogges over helgen <3

4 kommentarer:

  1. Det kommer til å gå finfint! Det er jeg sikker på!

    Koose dere masse og bare nyte hverandre!
    Denne helgen skal jeg ingenting fornuftig og det er det beste med helg!

    Fabelaktig fredag, kjære deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Er helt sikker på at det kommer til å kjempe fint:) Selv om jeg skjønner at du bekymrer deg litt, er vel bare sånn det er være mamma<3
    Kos dere masse masse i helgen,søte deg.
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Det kommer nok til å gå kjempefint :D De kommer nok til å storkose seg.
    Da må du passe på og sove, gjøre ting du har lyst til som du aldri får tid til ellers og bare kose deg med kjæresten :)

    *klem*

    SvarSlett
  4. Det går nok bra!
    Jeg har heller ikke vært borte fra alle mine.
    Noensinne.
    Selv da vi giftet oss, på bryllupsnatta, var minstejenta der. Det var tross alt dåpen hennes..

    Kos deg!
    (nyt det litt for meg også..)

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)