mandag 24. oktober 2011

Shopping?

Jeg skulle egentlig bare se på vintersko..
Jeg har ingen, og spesielt med unger i hus kan det lønne seg.
Ikke noe særlig å leke ute, eller gå tur midtvinters i joggiser..
Det endte med:

Etterlengtede skinntights..

Lang topp med blonder..
Kan man få nok av disse?


Denne så så god ut, så kjøpte en svart og en kakigrønn.

En lang ting til...
Samt en grå og en svart tights til...


Og sist men ikke minst; Skoene.
De er nok ikke verdens fineste sko.
Men de er gode og varme!



Så til det som er fryktelig morsomt med shopping, nemmelig prisen!
624kr inkl frakt!

Takk Ellos! For forfriskninger i garderoben, gode tilbud og lån av bilder :)

5 kommentarer:

  1. Ingenting er som å shoppe til spottpris!

    Fabelaktig start på uken til deg :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig med shopping:) Å så fine klær du har kjøpt deg:) Er SÅ formnøyd med skinntightsen min.. og din ser minst like fin ut:) Må nok sjekke ut ellos ja..
    Sender deg oppskrift i morgen jeg:) Skal på jentekveld hos naboen,så må vel få opp farta..
    Kos deg i kveld,søte deg.
    Klemklem

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har shoppet :)
    Må nesten ta en titt innom Ellos jeg også.

    Ha fortsatt en fin kveld.

    Klem fra Jeanette :)

    SvarSlett
  4. Grattis, mye fint til en billig penge :)

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)