søndag 5. juni 2011

For en helg..

Det er heldigvis ikke hver helg mor fyller 50..
For helgen har innehold for mye av både irsh cofee og rødvin.. Og kanskje noe mer også?
Det er med rødme i kinnene jeg innrømmer at sambo dyttet meg hjem i soloppgang.
Det er jo tross alt nesten aldri man har barnefri mente nå jeg.

Og lørdagen var jeg jammen glad for at det ikke er så ofte!
Jeg merker veldig godt at jeg ikke er så dreven som jeg engang var.
Det var morro mens det varte, og det er heldigvis er det lenge til neste gang også.
Jeg var forøvrig Ikke siste mann i seng heller..

I denne anledningen har det vært mye familie og besøk. Derfor like blogging fra indre Hedmark.

Anywho.. I morgen skal jeg på flügger og kjøpe maling i stuen.
Tenk jeg gleder meg, nå er det rett rundt hjørnet.
Til helgen igjen skal vi antagligvis til Sverige og svigers. og der ligger det jammen meg tallerkenhylle og andre godsaker og venter på meg også :D

Lite vink fra meg midt oppi det meste.
Musefletta:)

6 kommentarer:

  1. Høres ut som en bra helg:) Vi var i 50-års lag til svigermor her for et par måneder siden, og da tror jeg vi var noen av de første som dro, for da orket ikke vi mer, hehe:P Tror man orker mer med alderen jeg altså...

    Ha en flott uke:)

    SvarSlett
  2. fin blogg, fant deg inne hos bondekona.
    He skal jeg jammen meg stikke innom igjen;o)
    ha en fin mandag!
    ;o)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en fin helg:) Kanskje bortsett fra formen på lørdags morgen;)
    Ønsker søte deg en fin mandag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Det høres ut som om du har hatt en kanakas helg :) Morro!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken!
    Klemklem

    SvarSlett
  5. Høres ut som ei kjekk 50års feiring :) God tur til Svergie, kos dere mykje.

    SvarSlett
  6. Helt enig, man må da kjøre dne helt ut når man først kan. Men fyllesyken er en hard jævel dagen derpå, ja!
    MOrro med maling, håper du viser bilder.

    SvarSlett

Tusen takk for søte kommentarer :)